tiistai 27. joulukuuta 2011

tänään




...olen herännyt 6.15
...olen tehnyt töitä 6.5 tuntia
...syönyt lounaaksi pakastemansikoita ja banaanin
...häätänyt tällätavoin jouluähkyä
...juonut paljon vettä
...olen muistuttanut taas itseäni veden juonnista

...tarponut kovassa vastatuulessa
...puhunut muistamattomien kanssa joulusta, säästä ja monesta muusta
...meillä on kyläillyt veljeni perheineen
...oltiin vielä illalla uimahallissa

...olen kuunnellut kuinka tuuli hakkaa kattopeltejä
...olen sulkenut silmäni kohti auringonpaistetta
...ihmetellyt myrskyä
...olen ollut enimmäkseen tyytyväinen

(mitä nyt ähky ei lähtenyt kevyellä lounaalla, kun syömiset lipsui pahasti iltaa kohden....olen hieman tehnyt uudenvuodensuunnitelmia ja -lupauksia...taas)

7 kommenttia:

  1. Pakastemansikoita ja banaania tänne myös, kiitos ! Tosin olen lomalla vielä ensi viikon, joten mitään pakottavaa tarvetta palata ruotuun ei ole...

    Kauniit kupit olet saanut !

    VastaaPoista
  2. Paljon olet ehtinyt!

    Minä nappaan listaltasi tuon veden juomisen tälle päivälle (ja tuleville) ohjelmaan!

    Laitan lenkkihaasteen eteenpäin! =) Siispä lenkille myrskyn tuhoja katsomaan!

    VastaaPoista
  3. Minäkin voisin ottaa lenkkihaasteen matkaan, mutta kävisiköhän jumppa lenkistä ;)Kevyttä ja raikasta tekee täälläkin mieli. Voi kun ei olisi noita suklaarasioita kaapissa, en voi pitää näppejä erossa niistä.

    VastaaPoista
  4. Onko kuvassa sun joululahjoja?
    Oi mä niin tykkään noista Marimekon mukeista.Käyn niitä aina kuolaamassa.Ostin ton saman kirjan itselleni Helsingistä viime viikolla.Äkkiä sitä selasin joulupäivänä,vaikutti ihan kivalta.Mä aloitin työt jo tapaninpäivänä meillä on niin kova sijaispula kun porukkaa saikulla.
    Ens viikolla taidan sitten taas huilata:)

    VastaaPoista
  5. petriina; on kyllä raikas yhdistelmä!! ja täyttävä :) Tykkään myös noista kupeista tosi paljon, oli oikeastaan ainoa asia mitä oikein uskalsin toivoa!

    nonna: nappaappa veden juominen!! se yllättävästi unohtuu ja on kuitenkin aika olennaista hyvälle ololle...
    Kiitti lenkkihaasteesta, otan vastaan! :)

    kirsikka: jumppa käy lenkistä! oikein hyvin :D Me saatiin onneksi vain yksi suklaarasia ja se tuhottiin heti aattoiltana, niin ei ole kiusauksia! Mitä nyt kaupat on täynnä lisää, mutta siihen vaaditaan nyt sitten jonkinlaista itsekuria...mikä on huono, mutta ei kai ole totaalisen toivottomia tapauksia? ;)

    sannu: on tuossa mun joululahjoja...haaveilen kanssa pikkuhiljaa ostavani kupin lisää, sellainen 6teekuppia olisi kiva :) Ja tuo kirja vaikuttaa lupaavalta, en ole myöskään vielä ehtinyt kuin pikaselaamaan, ehkä huomenna kun on vihdoin vapaa niin ehdin lukea ja selailla kuvia! Uusi vuosi vaihtuukin työn ja iltavuoron merkeissä.

    VastaaPoista
  6. Sama huomattu, jos päivällä ei syö hyvin, se kostautuu iltaa kohden tuplana :( Kun syö tasaisesti päivän mittaan pieniä annoksia, onnistuu paremmin :) Aina ei ole niin helppoa mutta kyllä se siitä!

    VastaaPoista
  7. merja, toi on varmasti niin totta!! ja kiitti muistutuksesta, noin pitäisi opetella syömään. Ite en ole tuota vielä sisäistänyt lainkaan, vaan monesti ajattelen että "säästän" ne kalorit sinne iltaan...mutta eihän se kai sitten niin mene :) Päivällä (töissä etenkin) vaan joskus unohtuu syödä ja illalla "palkitsee" sohvatunnit syömiselle....

    VastaaPoista