lauantai 2. kesäkuuta 2012

summertime




* lapset lauloivat suvirren ja puff lohikäärmeestä, äidillä kyyneleet silmissä, pakko olla niin herkkis?
* pieni ukkeli jätti ekaluokan taakseen ja kirmasi helpottuneena ja vapaana kesälaitumille
* opettaja sai kukkakimpun pihakukista, ja suklaarasian
* juhlistettiin kesän alkua syömällä ulkona koko perheellä
* ahkeroin päälle iltavuoron
* huilaan hetken punaviinilasillisen kera
* joku leffa alkaa kohta
* ainiin, pikkumies sai hetki sitten kesätukan
* ja ollaan surautettu jo muutamana iltana smoothiet pakkasmarjoista ja pihan nokkosista

siinäpä tärkeimmät.

6 kommenttia:

  1. Kivalta kuulosaa teidän touhuilut.
    Tuo syreeni on niin kaunis. Minkäs sille herkkyydelleen mahtaa ja eihän se onneksi ole yhtään huono juttu. Olen varmasti samanlainen kun lapsesi menevät kouluun ja on ekat kevätjuhlat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä sille taida mitään mahtaa, useinhan se on ihan hyvä juttu, mutta joskus nolostuttaa kun pitää pillittää joka käänteessä. =)

      Poista
  2. Mulla on kans aina palakurkussa tollasissa herkkis tilaisuuksissa.Varmaan pillitän sitten joskus kun O menee kouluun:) Töissäkin kun vanhuksia menehtyy mä aina pillitän. Mut ei se huonoo hoitajaa tee jos joskus vähä tippa linssis:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama homma, mitä työjuttuihin tulee! Ja olen kanssa aatellut että hoitajan herkkyys ei voi olla mikään huono homma, vaikka joskus tuntuu että kumpa osaisi olla "kovempi"...no, mut kiva että meitä on muitakin! ;)

      Poista
  3. No niin oon herkkis mäkin. Mutta on nuo niin ihania... <3 ohi kiitävi aika liian nopsaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, että aika rientää ihan liian nopsaan! Kohta ala-aste-aika on jo ohi, ja siitä hetken päästä oon jossain rippijuhlissa jne.
      Ihania hetkiä ♥

      Poista