sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

ilollinen

 







Perinteinen juhannus takana. Kolme aurinkoista vapaapäivää. Kaksi telttayötä. Hyvässä seurassa paljon hyvää ruokaa nautittu. Juhannuskokko poltettiin. Lapset pitivät kesäkioskia, ja tienasivat kesäksi taskurahaa.
Pelattiin jalkapalloa, innokkaimmat pulahtivat eilisen aikana neljästi uimaan. Itsellä vieläkin talviturkki.

Olen ollut viimeaikoina muutamassa asiassa erityisen "arpaonnekas", yksi ihana iloinen yllätys oli voittaa tuo ensimmäisen kuvan kaunis huivi Uuden Kuun Emilian blogiarvonnassa, n.600 (?)osallistujan joukosta se olin minä joka olin onnekas. Tulin, nuoremman poikani sanoin, ilolliseksi. Kiitos Emilia

Juhannusväsy painaa hieman silmäluomia, juhlimisella ja valvomisella on aina se toinen puoli ja sitten on paluu arkeen. Millään ei viitsisi laittaa herätystä 6.15. Vielä kolme viikkoa lomaan. Vaikka tykkään ajatuksesta pyrkiä elämään tätä hetkeä, valehtelisin jos väittäisin etten odota lomaa. Kaikkihan odottaa.(kai?).

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa ihanalta juhannukselta - ja näyttää.

    VastaaPoista
  2. Ihana sana tuo ilollinen. Meidänkin piti telttailla viikkoa ennen juhannusta, mutta sen verran epävakaista oli, että jäi tekemättä. No ei meillä kyllä ole makuupussejakaan kuin yksi eikä alustoja eikä... No, ehkä joskus sitten.

    VastaaPoista
  3. Voi sua onnellista.Olispa kivaa saada itselle tuollanen huivi.Mä olen nimittäin hirvee huivi hamsteri.Aina joku kaulassa.Vitsit että mä tykkään näistä sun raikkaista kuvista aina♥
    Jos mä innostuisin myös taas enemmän bloggaamaan kun tossa vieressä laatikossa on uusi tietokone.Täytyy vaan opetella käyttämääm sitä:)Ihania kesäpäiviä teille!

    VastaaPoista